środa, 1 lipca 2015

Projekt 62! Czy podołamy?

A więc ruszamy z wyzwaniem 62, które rozpoczęła Fibi :)
by: Marysia Kisiel


Wyzwanie 62
O co chodzi? Już tłumaczę ;) 
Mamy 62 dni - całe dwa miesiące wakacji na zrealizowanie swoich, wcześniej postawionych celów w psim świecie :) Może to być nauka sztuczek, dopracowanie przywołania, czy też jak w moim przypadku, nauka rzucania prostych rzutów dyskiem. Mimo, że nie mam psa który szaleje za dyskiem, samo frisbee (nie mylny z dog-frisbee :)) mnie interesuje, więc czemu nie? W końcu mamy wakacje! :D


by: Marysia Kisiel


Nasze cele
Może zacznę od celów które chciałabym osiągnąć w naszym team'ie :) 
  •  PRZYWOŁANIE - kulejemy z tym strasznie, szczególnie w nowych, psich miejscach...
  • SKUPIENIE - skupienie? patrzenie w oczy? ale po co, skoro smaki mam w ręce, a nie w oczach?!
  • MOTYWACJA - zawsze i wszędzie! muszę pokazać psu, że ze mną jest fajniej, gdziekolwiek się znajdujemy! :D  
  • PŁYWANIE - czy to kajakiem, czy to wpław, trzeba rozruszać własne i psie kości :) 
robione mikrofalówką, ale jak się przyjrzymy, to widać małego białego :)

  • UJADANIE - na wszystko, co się rusza, na domofon, na pukanie, na ludzi - wyeliminować
  • CHODZENIE NA PRZEDNICH ŁAPACH - tak, zdecydowanie nasz cel, ostatnio było na zasadzie "jeden krok do przodu, dwa do tyłu"
  • KONTAKTY Z INNYMI PSAMI - wyeliminowanie zawąchiwania się i powarkiwania <chęci się liczą, prawda?>

  • SLALOM - pokonywanie ładnego, prostego slalomu z 12 tyczek
  • SAMOKONTROLA - tutaj większy zakres, mniej więcej chodzi o to, aby pies się bardziej ogarnął (i ja też)
  • SZARPANIE - na dworze, czerpanie z tego więcej radości :)
  • CHODZENIE PRZY NODZE - tutaj mam w zamyśle rally-o
  • KOZIOŁEK - ładne operowanie ciałem z koziołkiem w pyszczku
  • POROZUMIENIE - tutaj jest to mój cel, nie psa, czas najwyższy na operowanie językiem ciała, dawkowania emocji, w sumie - ogarnięcie samej siebie
by: Marysia Kisiel

  • DYSKI - to też "moje", mam na celu nauczenie się rzucania prostych, ładnych rzutów :D

Myślę, że to wystarczająca ilość celów na dwa potencjalnie wolne miesiące! Ba, nawet sporo ich jest :v Czeka nas dużo pracy i mam nadzieję, że wracając do szkoły we wrześniu, nie będę miała sobie do zarzucenia, że się leniliśmy :D

A czy Ty już podjąłeś to wyzwanie? Jeśli tak, to daj linka do swojego bloga, z chęcią przeczytam! :)


CZAS START!
by: Marysia Kisiel

6 komentarzy:

  1. Życzymy powodzenia! Bardzo ambitne plany :D Zapraszamy do nas :)
    http://flyingshihtzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://z-perspektywy-czterech-lap.blogspot.com/2015/06/wakacyjne-6666-o-co-chodzi.html - My nie wiedziałyśmy, ze takie coś powstanie i się zbędnie pospieszyłyśmy :P Inspirowałyśmy się projektem Fibi "100/100" . Nasze postępy można śledzić na fp : https://www.facebook.com/pages/Z-perspektywy-czterech-%C5%82ap/617799224986471 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy za was kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń